Місткість австралійського ринку OOH-реклами зросла на 24%
Асоціація зовнішньої реклами Австралії (OMA) опублікувала інформацію про обсяг галузевого виторгу у 2021 році.
В цілому, чистий дохід у порівнянні з 2020 роком збільшився на 24%: з 655,2 до 812,7 млн доларів.
Середовище | 2020
млн $ |
2021
млн $ |
Зовнішня реклама (білборди) | 273,6 | 360,4 |
Зовнішня реклама (вуличні меблі, борти автобусів і трамваїв, малий формат) | 154,2 | 190,8 |
Транспортна реклама (включаючи аеропорти) | 62,4 | 48 |
Реклама в приміщеннях | 165 | 213,4 |
Виторг цифрового сегмента OOH-реклами склала 58,8% від загального обсягу ринку (55,2% у 2020 році).