Australia_bus_advertising

Місткість австралійського ринку OOH-реклами зросла на 24%

1

Асоціація зовнішньої реклами Австралії (OMA) опублікувала інформацію про обсяг галузевого виторгу у 2021 році.

В цілому, чистий дохід у порівнянні з 2020 роком збільшився на 24%: з 655,2 до 812,7 млн доларів.

Середовище 2020

млн $

2021

млн $

Зовнішня реклама (білборди) 273,6 360,4
Зовнішня реклама (вуличні меблі, борти автобусів і трамваїв, малий формат) 154,2 190,8
Транспортна реклама (включаючи аеропорти) 62,4 48
Реклама в приміщеннях 165 213,4

Виторг цифрового сегмента OOH-реклами склала 58,8% від загального обсягу ринку (55,2% у 2020 році).