Австралійські рекламні агенції переходять на «ти» з програматик DOOH
Рекламні агенції в Австралії дедалі частіше послуговуються алгоритмічним способом купівлі цифрової OOH-реклами (pDOOH): у 2020 році майже чверть компаній купували інвентар в такий спосіб. Крім того, 10% агенцій збільшили обсяг програматик-транзакцій.
Про це йдеться у звіті IAB Australia про стан ринку pDOOH (Attitudes to Programmatic DOOH Report 2021).
За словами Гая Леруа, генерального директора IAB Australia, дослідження містить чіткі послання від сторони попиту про ті аспекти pDOOH, по яких її представникам хотілося б отримувати більше загальноосвітньої інформації та підтримки, що необхідно для подальшого медіаінвестування, вимірювань та оцінки ефективності.
Інші висновки
В першу чергу агенціям потрібні гнучкі умови купівлі, ефективність оперативної діяльності, розширені можливості таргетингу, можливість кросмедійного планування.
Агенції та рекламодавці потребують загальноосвітньої підготовки, щоб краще розбиратися в технології.
Агенції поки не повністю уявляють, яке місце в їх внутрішньому плануванні й закупівлі повинна займати програматик DOOH-реклама. У 37% респондентів закупівлею та розміщенням pDOOH і OOH займається одна й та сама команда. 49% респондентів планує та купує pDOOH окремо від інших каналів.
Очікується, що у 2022 і в наступні роки побільшає експериментів з креативом. Рекламодавці будуть розширювати репертуар і перестануть обмежуватися одними лише статичними сюжетами. Деякі агенції мають намір вперше використовувати інші креативні формати й технології: HTML (40%), відео (37%), динамічні креативи (36%).