BNP Paribas перетворив французьких крамарів на зірок екрану
«Не всі герої носять плащ» — схоже, ця приказка стала лейтмотивом OOH-кампанії банку BNP Paribas у Франції.
Креативна агенція Hungry and Foolish перетворила рядових представників малого бізнесу в зірок екрану, розмістивши їх стилізовані під кіноафіші фотографії на порожніх нині рекламних конструкціях кінотеатрів в Парижі, Ліоні, Ніцці, Каннах, Страсбурзі та Діжоні.
Кампанія розпочалася 12 квітня і триватиме до 4 травня. Вона складається з 42 рекламних сюжетів, що вшановують проявлену в пандемію стійкість власників малого бізнесу.
Крім малих підприємців кампанія прагне підтримати й кінотеатри, що зачинені вже кілька місяців, відзначають в агенції. За словами копірайтера Hungry and Foolish Лоїка Андріа, сюжети розміщувалися в тих місцях, що знаходяться найближче до місця роботи тієї чи іншої «зірки».
Щоб креатив виглядав максимально вірогідно агенція залучила до співпраці фотографа зірок Марселя Хартмана та студію дизайну Rysk, що спеціалізується на кіноплакатах.