Campari організував найбільшу у Великій Британії художню галерею в зовнішній рекламі
Італійський бренд гірких лікерів Campari надав OOH-медіаресурс для створення галереї просто неба. Партнером проєкту виступив міжнародний художній ярмарок Affordable Art Fair.
Виставка «Мистецтво без стін», що її курує засновник Affordable Art Fair Вілл Рамзі, покликана надихнути публіку та підтримати постраждалих через пандемію художників і незалежні галереї.
Кожну роботу супроводжує QR-код, що веде на вебсторінку, де можна придбати твір. Вторговані кошти будуть спрямовані на розвиток індустрії мистецтв.
Проєкт позиціюється як найбільша в країні художня галерея просто неба. Виставка налічує 500 робіт. Розміщені вони в богемному районі британської столиці, Шордічі, й прилеглих околицях. Стендами для картин слугують білборди, автобусні зупинки, телефонні будки, вітрини магазинів, стіни будівель й інші формати out of home медіа. План розміщення артоб’єктів перегукується з концепцією customer journey в традиційному виставковому контексті: галерея починається в метрополітені й продовжується на поверхні міста.
Виставка триватиме з 14 по 28 червня 2021 року. Вона супроводжується PR-активністю в соціальних мережах і ЗМІ.
Ідея виставки належить PR-агенції 3 Monkeys Zeno. Медіаплануванням і розміщенням займалися агентства Wavemaker, Kinetic і Spinach.