Cannondale анонсував нові електровелосипеди на знакових рекламних майданчиках США та Європи
Американський виробник велосипедів Cannondale проводить OOH-кампанію, в якій демонструє новинку серед електричних роверів і пропагує переваги цього виду транспорту.
Герой кампанії — велосипед Adventure Neo. Присвячені йому сюжети з’явилися в зовнішній рекламі Берліна, Лондона, Нью-Йорка й Сан-Франциско. Протягом одного дня кампанія проходила на екранах Таймс-скверу та в Лондоні. У Берліні й Сан-Франциско розміщення заплановано на більш тривалий час. Реклама на Таймс-сквері призначена не стільки для аудиторії OOH-реклами, скільки для фотосесії, матеріал якої використовуватиметься в подальшій маркетинговій комунікації.
Денніс Кім, віцепрезидент з глобального маркетингу Cannondale: «Галузева реклама зазвичай спрямована на аудиторію велосипедистів, але це, по суті, маркетинг для самих себе. Пандемія показала те, що ми знали з самого початку: їзда на велосипеді дає свободу. Практичність цього заняття ми хочемо підкреслити за допомогою Adventure Neo».
За словами Кіма, в рекламі немає технічних характеристик.
«Якщо ми хочемо домогтися успіху в царині транспортних засобів, нам потрібно говорити з аудиторією не про ТТХ, а про досвід і враження, шлях до яких відкриває наша продукція. В цьому випадку, це радість, свіже повітря, дбайливе ставлення до навколишнього середовища».
Бажання звернутися до ширшої аудиторії за допомогою нового підходу до маркетингової комунікації Cannondale пояснює велосипедним бумом.
Нік Ларсен, віцепрезидент з глобального креативу Cannondale: «До охоплення ширшої аудиторії ми підходимо стратегічно. Adventure Neo розрахований на людей, які або ніколи не їздили на велосипедах, або не користувалися електричними моделями. Завдання OOH-кампанії не тільки в тому, щоб звернутися до аудиторії на вулицях, але й в тому, щоб показати продукт таким чином і в таких місцях, де велосипеди зазвичай не рекламують».
Крім зовнішньої реклами, Cannondale просуватиме Adventure Neo за допомогою Instagram, YouTube і Facebook.