У Clear Channel Outdoor Americas новий канал продажів — Hivestack SSP
Рекламно-технологічна компанія Hivestack й оператор OOH-реклами Clear Channel Outdoor Americas (CCOA) оголосили про співпрацю. В результаті оператор зможе запропонувати рекламодавцям можливість алгоритмічно купувати інвентар DOOH-реклами на території Сполучених Штатів Америки. Для цього CCOA буде використовувати Hivestack SSP. В рамках партнерства оператор керуватиме процесом купівлі за моделлю PMP через Hivestack SSP, а також Open Exchange-купівлею через Hivestack Ad Exchange.
Новий канал продажів відкриє рекламодавцям доступ до цифрових білбордів, медіафасадів, екранів в аеропортах, на автобусних зупинках і залізничних станціях. Щомісячне охоплення всього парку конструкцій, що буде запропонований до алгоритмічної купівлі, — 100 млн осіб. Співпраця між компаніями дозволить діджитал-маркетологам легко знаходити, купувати й оцінювати ефективність носіїв CCOA поряд з інвентарем інших каналів, де продажі також здійснюються алгоритмічно.
Партнерство з Hivestack надасть CCOA додаткове джерело доходу від покупців DOOH-медіа, які є клієнтами Hivestack DSP, а також користувачів омніканальних DSP, підключених до Hivestack SSP.