Тези Clear Channel Outdoor на конференції Morgan Stanley
Виступ Скотта Веллса, генерального директора оператора OOH-реклами Clear Channel Outdoor, на конференції Morgan Stanley Tech, Media & Telecom 2022 був сповнений оптимізму. Захід відбувся у Сан-Франциско з 8 по 10 березня 2022 р. Нижче наводяться основні тези доповіді.
Про збільшення витрат на рекламу
Лише близько половини кампаній містять компонент Out Of Home. Це свідчить про нерозкритий потенціал.
Про підходи до продажів
Ми сформували два відділи продажів — програматик та прямі — з усіма необхідними для обслуговування клієнтів технологіями. Ми не можемо сказати, що те, як працюють агенції, найкращим чином сприяє збільшенню медіавкладень в OOH.
Про сезонний характер доходів від DOOH
Вони ростуть швидше, при цьому дещо волатильніші. Чим більше у вас цифрового інвентарю, тим кращим буде значення показників у четвертому кварталі.
OOH-реклама зростає швидше, ніж ВВП
Ми — бізнес, що зростає швидше за ВВП. Це пов’язано з рідкістю ресурсів, їх цінністю. Такий темп розвитку спостерігався за 6–7 кварталів до пандемії.
Про активні категорії рекламодавців
Повернулися театри, в них зараз гаряча пора й приголомшливі репертуари. Розваги повертаються. Ресторани повертаються. Автомобілі, природно, повільніше. Зокрема, знизилася рекламна активність автостраховиків через зростання кількості ДТП. Під час пандемії помітно підросли стрімінгові сервіси. Ставки на спорт залишають бажати кращого.
Про капітальні вкладення
60% капекса припадатиме на цифровий інвентар.
Про проблеми в ланцюжках постачання
Це не те, що на разі бентежить мене.
Про фінансові важелі
Це не той рівень, на якому ми хотіли б залишитися. Ми можемо обслуговувати те, що ми маємо. Нам потрібно розвиватися, робити поглинання. У нас достатньо місця для розбігу, тому що ми розібралися з боргами якраз перед пандемією.