comScore_Logo

Comscore виходить на ринок вимірювання аудиторії OOH-реклами в США

20

OOH-реклама залишається життєво важливою складовою маркетингових зусиль з підвищення впізнаваності брендів і грає все більш значущу роль в просуванні споживачів уперед на шляху до здійснення покупок. У зв’язку з цим дослідницька компанія Comscore вступила до лав Американської асоціації OOH-реклами (OAAA) і Асоціації операторів цифрових рекламних мереж (DPAA). Початок співпраці з галузевими об’єднаннями свідчить про твердість намірів Comscore розширити асортимент рішень вимірюванням OOH-реклами.

Розвиток в цьому напрямку забезпечить клієнтів Comscore всеосяжною аудиторною аналітикою і таким чином дозволить їм претендувати на більшого розміру ринкову частку й прибутковість. Очікується, що обсяг американського ринку OOH-реклами в найближчі роки сягне позначки в 9 млрд доларів. Концепція розвитку Comscore передбачає вимірювання аудиторії таких сегментів OOH, як зовнішня реклама, кінотеатри й комерційна нерухомість (торгові приміщення, спортивні споруди, офісні будівлі й транспортні вузли), і надання аудиторних даних через звичні для сторони попиту інструменти медійного планування і купівлі.

Включення в систему вимірювань OOH є природним розширенням медіавалюти Comscore, на яку спирається рекламний ринок для поліпшення результатів ділової діяльності. Через стрімкі зміни в моделі медіаспоживання та необхідність забезпечити максимальну віддачу від кожного долара, вкладеного в рекламу, маркетологам необхідно повне і недубльоване знання того, де цільова аудиторія бачить контент. У цьому полягає конкурентна перевага Comscore. Ми — надійне джерело високоякісної інформації про аудиторію лінійного телебачення, OTT, кінотеатрів, настільних комп’ютерів і мобільних пристроїв. Тепер, коли Америка знову виходить назовні, ми будемо на такому ж рівні якості надавати послуги з вимірювання аудиторії OOH- і DOOH-медіа.Білл Лівек, генеральний директор Comscore
Наша галузь вітає Comscore. Для OOH це як портал у світ кросмедійних вимірювань. Їх дані живлять платформи для планування і купівлі медіа рекламних холдингів, незалежних агентств і сторонніх процесингових компаній. Настав час для того, щоб канал OOH завдяки схожим вимірюванням зайняв своє законне місце поряд з digital, mobile, ТБ і OTT в агентських централізованих платформах автоматичної закупівлі реклами.Енді Срюбас, комерційний директор Outfront Media