Вуличні меблі як творчий спосіб заявити про себе

0

Завдяки розвитку технологій бренди в зовнішній рекламі можуть втілити в життя найрізноманітніші творчі ідеї — задуми, що полягають не тільки в оформлення рекламної площини, але й навколишніх елементів. Вуличні меблі, зокрема, зупинки громадського транспорту, еволюціонували з прицілом на збільшення рекламного потенціалу (мається на увазі здатність привертати увагу цільової аудиторії й вигідно представляти бренд). Вуличні меблі характеризуються не тільки стратегічно вірним місцем розташування й зручністю для територіального таргетингу, це ще й відносно не «зашумлений» канал. Такі носії, як лавки й автобусні зупинки впливають не тільки на пішоходів, а й на автомобільну аудиторію. Вуличні меблі добре підходять для просування як серйозних модних брендів, так і для реклами розважального характеру. У цій статті ми розповімо про найцікавіші рекламні ідеї з використанням вуличних меблів. Деякі з них дійсно вражають.

Диван з вітальні Розанни

В рамках рекламної кампанії серіалу «Розанна» пасажирам, що очікують на автобус, запропонували робити це зручно — на диванах точнісінько, як у ситкомі. На замовлення телеканалу ABC стандартні лавки на автобусних зупинках в Нью-Йорку, Лос-Анджелесі й Чикаго замінили на сімейні дивани, як у вітальні Розанни. На стінах зупинок красувалися сімейні фотографії, та й в цілому вони були оформлені так, щоб відповідати впізнаваному сеттингу серіалу.

Лавки Kit Kat

Kit Kat — один з найулюбленіших шоколадних брендів у світі. Таку ж славу має і його оригінальна реклама.

До виходу операційної системи Android Kit Kat кондитерський бренд пообіцяв планшети Google Nexus 7 всім, хто в зазначений час зробить перерву, сидячи на одній зі спеціальних рекламних конструкцій. Кампанія проходила у 2013 році в Амстердамі й Утрехті.

У 2016 році в Філіппінах Kit Kat провів ще одну оригінальну кампанію. Цього разу фірмові лавки являли собою різноманітні атракціони: від гойдалок до, так би мовити, клавіш піаніно. В результаті out of home активації в соцмережах з’явилися безліч фотографій і відео. Загальна кількість переглядів тематичного контенту сягнула 262 мільйонів. Майже 7 млн переглядів припало на Facebook і YouTube.

Зупинки Absolut

У 2010 році горілчаний бренд Absolut в рамках кампанії “Drinks” забрендував автобусні зупинки в Чикаго. Агенція TBWA\Chiat\Day створила три варіанти дизайну, що відповідали різноманітним ароматам напою. Одна із зупинок, “Lemon Drop”, відрізнялася ще й незвичайним дахом — там розбили цитрусовий сад.

«Цеглинка до цеглинки»

У 2016 році чиказький Музей науки й промисловості для просування експозиції «Цеглинка до цеглинки», де представлені деталізовані моделі світових архітектурних шедеврів, зібрані з цеглинок LEGO, стилізував автобусну зупинку.

Гірськолижний підйомник Vitamin Water

У рамках святкування зимових Олімпійських ігор 2010 року у Ванкувері компанія Vitamin Water перетворила лавку на автобусній зупинці на сидіння гірськолижного підйомника. Рекламна площина промовляла: «Спробуй Vitamin Water. З нею повсякденні справи відчуваються, як олімпійські звершення».

Кав’ярня Caribou Coffee

Американська рекламна агенція Colle MacVoey створило цю автобусну зупинку для підвищення обізнаності про кав’ярню Caribou Coffee. Взимку зупинка перетворювалася на величезну духовку, що одночасно дарувала тепло пасажирам, що очікували на автобус і просувала фірмові страви закладу.

Ваги Fitness First

В Амстердамі мережа фітнес-клубів Fitness First перетворила лавку на автобусній зупинці в ваги. Кожен, хто сідав на сидіння, бачив свою вагу на дисплеї, вбудованому в рекламну площину.

Зупинки ANZ

У 2018 році фінансова група ANZ провела в Сіднеї, Мельбурні та Брисбені кампанію, в якій переваги мобільного додатка ANZ прив’язувалися до розкладу руху громадського транспорту. На встановлених в павільйонах очікування екранах показувався час прибуття автобуса чи трамвая. Рекламні сюжети будувалися за формулою: «Наступний автобус буде через X хвилин. Використовуйте цей час, щоб керувати своїми фінансами в новому додатку ANZ».


Ми вже знаємо, що зупинки — відмінне місце для розміщення реклами та ефективний спосіб підвищення обізнаності про бренд. Однак для того, щоб реклама виділялася на тлі інших повідомлень, потрібна креативність. Уявіть собі знуджених людей на зупинці. І ось вони бачать оригінальну рекламу. Вони обов’язково відзначать про себе ті кілька приємних миттєвостей, які їм подарує креативна реклама і бренд, що її створив. Головна рекомендація тут — менше тексту, більше зображень.

Деякі дослідники вважають, що в певних ситуаціях зупинки можуть бути вдвічі ефективнішими за білборди, і в цілому є гарною альтернативою рекламним щитам там, де їх немає. Жоден пасажир не омине рекламу на зупинці або величезне рекламне полотно поблизу, тож ефективність і економічну доцільність зовнішньої реклами важко переоцінити.