logo_pure-1

CUENDE Infometrics виводить ШІ-інструмент на ринок США

29

CUENDE USA, американський підрозділ іспанського постачальника рішень для аналізу аудиторії OOH-реклами CUENDE Infometrics, представив адаптовану для місцевого ринку версію платформи MetricOOH. MetricOOH — набір інструментів, що дозволяють порівнювати фізичні атрибути рекламоносіїв. Використання супутникового фотографування дозволяє аналізувати транспортні потоки, не порушуючи приписи про захист персональних даних і обходячи обмеження мобільної аналітики. Інструментарій дозволяє визначити інвентар, що якнайкраще відповідає потребам рекламодавців в тому чи іншому місті.

Засоби оцінки трафіку засновані на машинному навчанні та штучному інтелекті, що враховує фізичні атрибути рекламних конструкцій. Це 15 міжнародних патентів. Для розрахунку автомобільної аудиторії, яка має можливість побачити рекламоносій, ми визначаємо скориговані сектори огляду.Даніель Куенде, керівник CUENDE Infometrics

Наразі компанія намагається отримати акредитацію Media Rating Council (MRC). За словами Куенде, незалежно від того, чи отримає MetricOOH акредитацію, компанія прагне відповідати всім вимогам MRC. «Акредитація MRC — наша заповітна мрія. Ми розраховуємо реалізувати її до першого кварталу 2022 року».