Subway goes logo free

DOOH-реклама допомагає ресторанам повертати клієнтів

1

Норм Чейт, директор з OOH-рішень Ubimo

Під час пандемії в США закрилося понад 110 тис. закладів громадського харчування. Ресторанний бізнес сильно постраждав від COVID-19 — закриття дверей змусило споживачів швидко перемкнутися на самовивіз або замовлення страв до дому. У міру того, як ресторани швидкого обслуговування знову відкриваються і збільшують пропускну здатність, формування лояльності до бренду та побудова взаємин з клієнтами матимуть вирішальне значення для повернення відвідуваності на колишній рівень. Ресторани знову змагаються за залучення клієнтів всередину, а не в царині самовивозу або доставлення. Щоб зацікавити публіку ресторанам доводиться підходити до реклами творчо.

DOOH — потужний інструмент охоплення і залучення уваги людей. Відтоді як штати почали послаблювати карантин, збільшилася інтенсивність транспортних і пішохідних потоків, а отже з’явилися широкі можливості для залучення споживачів за допомогою широкомасштабної DOOH-реклами. Світ продовжує відкриватися і ресторанам потрібно користуватися перевагами DOOH-реклами, щоб відновити відносини з клієнтурою і знову залучити її всередину.

Дієвість DOOH для завдань рестораторів

DOOH — потужний інструмент для ресторанів швидкого обслуговування, що дозволяє заявити про свою індивідуальність і вирішити інші комунікаційні завдання. У міру того, як ресторанні мережі знову відкриваються і розширюються в нові міста, вони можуть використовувати DOOH-рекламу для проведення локальних або національних кампаній, забезпечуючи системність маркетингової комунікації в масштабах всієї країни.

Реклама в сегменті ресторанів швидкого обслуговування своєрідна. Заклади славляться грайливою рекламою з дотепними слоганами, святковими ініціативами та майстерним використанням порядку денного. Творча реклама часто звертає на себе увагу не тільки галузевої преси, а й загальнонаціональних ЗМІ. Дотепне обігравання святкової тематики — простий спосіб зацікавити потенційних споживачів і підвищити обізнаність про бренд. У той час як класичні носії OOH-реклами та вивіски можуть мати більш тривалий цикл роботи, бути більш постійними, до регулярних подій на зразок Дня картоплі фрі (США) або Дня морозива (США) ресторанам простіше пристосовувати саме DOOH-рекламу.

Завдяки своїй гнучкості DOOH-медіа — відмінний спосіб рекламувати обмежені за часом пропозиції для направлення відвідувачів в заклади. Також ресторани можуть використовувати DOOH для залучення публіки на вебсайти та в мобільні додатки, де на неї чекають додаткові пропозиції. Для цього в рекламних сюжетах використовують QR-коди. Така реклама сприяє зміцненню стосунків з клієнтами та підвищенню рівня їх залученості.

Пандемія вивела на передній план можливість своєчасно актуалізувати повідомлення. Це дає DOOH перевагу перед аналоговою рекламою. Для створення й експонування DOOH-сюжету потрібно зовсім небагато часу. Це зручно для інформування людей про спеціальні пропозиції, графік роботи і т. п.

Не тільки зовні. Використання DOOH в приміщеннях

Час, що клієнти проводять у закладі, — цінний ресурс, який можна використовувати для подальшого їх залучення засобами DOOH-реклами. Використання DOOH-носіїв в закладах громадського харчування — відмінний спосіб розповісти відвідувачам про акції, програму лояльності, тимчасові або сезонні пропозиції і т. п. Пандемія сприяла цифровізації меню. З поверненням клієнтів заклади можуть і далі працювати з меню в електронному вигляді, пропонуючи доступ до нього через QR-коди. Яскравий контент на DOOH-носіях всередині приміщень може бути більш привабливим способом донести споживачам «фішки» меню в порівнянні з друкованими матеріалами.

Від меню на екранах до електронних карток на столах — можливостей для монетизації внутрішнього простору безліч. Додатковий дохід можна отримувати, пропонуючи рекламний інвентар закладу іншим відповідним брендам. У міру того, як публіка повертається в ресторани, дуже важливо, щоб там здійснювалася актуальна маркетингова комунікація засобами DOOH. Це необхідно для відновлення і зміцнення відносин з клієнтами, а також вирішення іміджевих завдань, що сприяють повторним відвідуванням. Немає іншого більш слушного часу для встановлення зв’язку з клієнтами, ніж той, коли вони перебувають в закладі. Незвичайна DOOH-реклама може зіграти важливу роль у забезпеченні регулярності візитів.

Попри те, що пандемія завдала бізнесу сильного удару, заклади громадського харчування можуть скористатися перевагами DOOH-реклами, щоб повернутися сильнішими, ніж раніше. DOOH дозволяє ресторанам вирішувати іміджеві завдання і встановлювати зв’язок зі споживачами, транслюючи їм доречні повідомлення, інформуючи про акції, пропонуючи погасити купони і т. п. Завдяки тому, що DOOH можна використовувати зовні й всередині приміщень, це медіа — майбутнє ресторанної реклами.