Як у Великій Британії просували відеогру про зомбі-апокаліпсис Dying Light 2
Завдання OOH-кампанії, створеної лондонською спеціалізованою агенцією Open Outdoor для польського розробника відеоігор Techland — привернути увагу британських геймерів до новинки й стимулювати попередні замовлення.
В основу творчого рішення кампанії лягла одна з ключових особливостей гри — цикл день\ніч. Якщо денні сюжети виглядали безтурботно, то вечірні — вже злегка тривожно.
Кампанія проходила з 31 січня по 13 лютого в Лондоні, Бірмінгемі, Манчестері, Глазго, Ліверпулі, Единбурзі на носіях сітіформата й даблдекерах.
А ось так, для порівняння, виглядала зовнішня реклама гри у Варшаві.
Day, and night conparison to Dying light 2 billboard in Warsaw from dyinglight