emarketer-logo-vector

eMarketer оцінив обсяг OOH-ринку США

1

Пандемія COVID-19 сильно вплинула на американський ринок out of home реклами у 2020 році. Цьогоріч галузевий дохід відновлюється, але гроші нерівномірно розподіляються між сегментами медіа. Крім того, на ринку відбуваються технологічні зміни, що перетворюють способи планування і купівлі рекламного інвентарю.

Скільки грошей буде спрямовано в OOH-медіа?

За оцінкою eMarketer, цьогоріч витрати на OOH-рекламу в США зростуть на 14,5% і складуть 6,96 млрд доларів.

Чи є більша частина OOH-реклами цифровою?

Медіа продовжує цифровізуватися, проте частка такого інвентарю у 2021 році складе всього 31,2%.

Які сегменти OOH-реклами відновлюються швидше?

Обсяг виторгу в сегменті “Billboards” (зовнішня реклама) скоротився найменше, завдяки чому його частка збільшилася з 67,7% в першому кварталі 2020 до 85,7% в 1 кв. цього року. Найбільше постраждав сегмент “Place-based” (реклама в приміщеннях): за цей же час його частка в структурі галузевого виторгу знизилася з 9,3% до 2,1%.

Скільки OOH-реклами продається алгоритмічно?

Цьогоріч лише 3,9% витрат на OOH-рекламу буде здійснено через механізми програматик. Враховуючи те, що алгоритмічним способом купується цифровий інвентар, у 2021 році частка програматик в структурі виторгу від DOOH складе 12,5% і 16,4% — у 2022-му.