Fernish_1

Американський сервіс оренди предметів інтер’єру поглузував з типових проблем з меблями

1

Серед американців у віці 25–35 років частка тих, хто прожив у своєму нинішньому будинку менш ніж два роки, зросла з 33,8% в 1960 році до 45,3% у 2017-му. Оскільки міленіали — а це найчисленніша демографічна група в США — переїжджають частіше, ніж старші покоління, зростає попит на гнучкі варіанти меблювання.

Щоб його задовольнити служба прокату предметів інтер’єру Fernish розпочала рекламну кампанію «Меблеві халепи» (Furniture Fails). За допомогою сюжетів, що комічно показують проблеми, які виникають під час транспортування або збирання меблів, компанія пропонує послуги, що дозволяють уникнути труднощів.

«Кожен з нас може пригадати жахливий епізод, пов’язаний з меблями. Це може бути п’ять годин, витрачених на складання стільців, або за безцінь куплений предмет, що одразу розвалився, або перевезення старого дивана в нову квартиру, — говорить Скотт Голдблатт, директор з маркетингу Fernish. — Наша кампанія обігрує ці часом болісні, а іноді кумедні історії з життя».

Так, один з сюжетів показує спантеличену жінку. Підпис говорить: «Досить вже абсурдно гнівитися на все населення Швеції».

«Щойно ми запустили кампанію, нас буквально завалили історіями про переїзди, транспортування меблів, їх складання і таке інше. Таке відчуття, що існує ціла спільнота людей, об’єднаних проблемами з меблями», — підсумовує Голдблатт.