McDonald’s відзначив день народження МакФлурі роздачею десерту з… білборда
Під час жорстких карантинів двері ресторанів зачинилися для відвідувачів і різко зросла кількість drive-thru замовлень. Тепер, коли люди отримали більше свободи, McDonald’s знайшов новий спосіб залучити тих, хто не проти підживитися.
Бренд встановив в Лондоні білборд, що крім рекламної функції виконує ще одну. Це вікно видачі безплатної порції фірмового морозива. У меню — ванільний МакФлурі з печивом Орео.
Акція триває з 19 по 22 серпня в районі Саут-Банк під мостом Гангерфорд, і є частиною маркетингової комунікації «Fancy A Mcdonald’s?», розпочатої в липні рекламною агенцією Leo Burnett London. Над кампанією також працювало медійна агенція OMD UK й агенція OOH-реклами Talon Outdoor.
We're loving @McDonaldsUK's "Fancy a McDonald's" #OOH campaign! 🍔🍟
This campaign celebrates the small moments of joy McDonald's has provided the UK for over 40 years
Great work with @OMD_UK, @LeoBurnettLDN, @clearchanneluk & @JCDecaux_UK. pic.twitter.com/kTWPFU2pZK
— Talon (@TalonOOH) August 24, 2021