McDonald’s відзначив день народження МакФлурі роздачею десерту з… білборда

1

Під час жорстких карантинів двері ресторанів зачинилися для відвідувачів і різко зросла кількість drive-thru замовлень. Тепер, коли люди отримали більше свободи, McDonald’s знайшов новий спосіб залучити тих, хто не проти підживитися.

Бренд встановив в Лондоні білборд, що крім рекламної функції виконує ще одну. Це вікно видачі безплатної порції фірмового морозива. У меню — ванільний МакФлурі з печивом Орео.

Акція триває з 19 по 22 серпня в районі Саут-Банк під мостом Гангерфорд, і є частиною маркетингової комунікації «Fancy A Mcdonald’s?», розпочатої в липні рекламною агенцією Leo Burnett London. Над кампанією також працювало медійна агенція OMD UK й агенція OOH-реклами Talon Outdoor.

Час від часу всі ми маємо відпускати щось з легким серцем. МакФлурі відзначає 21 рік з моменту появи в меню, і ми подумали, що буде доречно здивувати та доставити насолоду клієнтам, подарувавши трохи морозива в такий незвичний спосіб.Стівен Хоуеллс, директор з маркетингу та медіа McDonald’s