Стівен Фрейтас: «Пріоритетом галузі має бути спрощення трансакцій»
Стівен Фрейтас, партнер OOH Capital, а до цього директор з маркетингу Американської асоціації OOH-реклами (OAAA), відповідає на запитання видання Billboard Insider.
Чи добре справляється галузь OOH-реклами з власним просуванням?
Стисло, так. Якщо озирнутися на той шлях, що галузь подолала за останні років десять, згадати, в якому стані вона перебувала до Світової економічної кризи, і зіставити з тим, що маємо зараз, це день і ніч. Галузь стала подавати себе ідеологічно більш одноголосно.
Якби можна було махнути чарівним прутиком і змінити будь-яку одну річ в контексті того, як OOH-медіа купується і продається, що б ви зробили?
Я думаю, магія починається відтоді, коли стає легше здійснювати операції з інвентарем: простіше купувати, простіше продавати. При цьому дані — лише одна частина рівняння. Інша його частина — простота. Відносини між стороною, що продає, і стороною, що купує, мають бути максимально оптимізованими. Галузі необхідно мислити про себе в категоріях медіа, і мислити масштабніше. Так, є компанії, що оптимізували процес купівлі-продажу. Але річ у тім, що рекламодавці та агенції оцінюють галузь в цілому. Ми не повинні вибудовувати закриті екосистеми, до чого схильні великі компанії, а замість цього — мислити про рекламний ринок як про єдине ціле, і вже в цьому контексті — про те, що може запропонувати сегмент out of home.
Розкажіть про своє нове місце роботи, OOH Capital.
Ми хочемо донести міським адміністраціям те, як OOH-медіа можна інтегрувати в їх довгострокові плани розвитку в рамках концепції «розумне місто». Ми хочемо, щоб девелоперські компанії знали більше про це медіа. Ми хочемо, щоб компанії, які інвестують в OOH, краще розуміли цей канал.
Про що буде головна галузева новина у 2021 році?
Про відновлення після карантину. Почалася вакцинація, міста відкриваються, бізнес відновлюється, наближається літо. У мене немає сумнівів щодо процвітання OOH-реклами. Гадаю, зараз ми швидко оговтаємося. Відновлення після Світової економічної кризи було дуже повільним. У 2009 році американська OOH-галузь скоротилася на 18%. І лише у 2015-му вдалося вийти на докризовий рівень. Я думаю, на цей раз ми краще впораємося. Вважаю, ми повернемося до допандемічного рівня до кінця 2022 року або на початку 2023-го.
Ви брали участь у безлічі конференцій і заходів OAAA. Поділіться якимось курйозом.
Зараз це кумедна історія, але коли вона відбувалася, мені було геть не до сміху. На одну зі щорічних конференцій Geopath/OAAA ми запросили Малкольма Гладуелла, автора «Поворотного моменту» та інших бестселерів. Це був дуже дорогий ангажемент, просто дуже. При цьому Гладуелл виявився абсолютно непретензійною людиною. Славний малий.
Ми завжди просимо приймальний готель повідомляти, коли той чи інший доповідач заселюється, тому ми в курсі, хто і коли вже на майданчику. Того вечора я зв’язався з Гладуеллом і запропонував разом повечеряти. «Ні, ні, дякую, я просто поїм у себе в номері», — відповів він тоді. Він дуже тихий. Воліє залишатися осторонь. Наступного ранку він повинен був виступити з ключовою доповіддю. Мав відкрити захід.
Ми завжди просимо доповідачів бути на майданчику за пів години до виступу. Його не було. Де ж Малкольм? Телефон в номері не відповідає. Де він? Година прийшла, світло в залі померкло, ведучий: «Будь ласка, привітайте Малкольма Гледуелла!» У цей час я за лаштунками не знаходжу собі місця: «О боже, що ж робити!?» І ось він з’являється з глибини залу, неспішно йде вздовж проходу, сходить на сцену та всіх заворожує.