Vaccine_Rollout_Data_Leichhardt-1024×576

Оператор oOh!media закликає австралійців вакцинуватися

6

oOh!media проводить загальнонаціональну засновану на даних OOH-кампанію з метою заохотити австралійців якнайшвидше прищепитися від COVID-19, щоб почувати себе спокійно поза домівкою.

Слоган кампанії — “Getting back outdoors, it’s worth a shot” — побудовано на грі слів: “Worth a shot” одночасно означає і «спиток — не збиток, спрос — не біда», і «заштрик того вартує». У кампанії використовуються урядові дані про обсяг вакцинації по штатах та інших адміністративних одиницях, на підставі чого й генеруються географічно відповідні сюжети.

Кампанія створена силами оператора й розміщується на цифровому та класичному інвентарі по всій країні. Сюжети наочно інформують громадськість про хід вакцинації в країні.

За словами генеральної директорки oOh!media Кеті О’Коннор, компанія прагне підтримати урядову стратегію вакцинації та допомогти співгромадянам якомога швидше повернутися до більш-менш нормального життя.

Як найбільший в Австралії оператор OOH-реклами, ми зацікавлені в тому, щоб австралійці якомога швидше поверталися на вулицю. Тому ми використовуємо можливості своєї мережі носіїв, щоб продемонструвати підтримку й стимулювати публіку прищеплюватися.Кеті О’Коннор, генеральна директорка oOh!media