Оператор oOh!media закликає австралійців вакцинуватися
oOh!media проводить загальнонаціональну засновану на даних OOH-кампанію з метою заохотити австралійців якнайшвидше прищепитися від COVID-19, щоб почувати себе спокійно поза домівкою.
Слоган кампанії — “Getting back outdoors, it’s worth a shot” — побудовано на грі слів: “Worth a shot” одночасно означає і «спиток — не збиток, спрос — не біда», і «заштрик того вартує». У кампанії використовуються урядові дані про обсяг вакцинації по штатах та інших адміністративних одиницях, на підставі чого й генеруються географічно відповідні сюжети.
Кампанія створена силами оператора й розміщується на цифровому та класичному інвентарі по всій країні. Сюжети наочно інформують громадськість про хід вакцинації в країні.
За словами генеральної директорки oOh!media Кеті О’Коннор, компанія прагне підтримати урядову стратегію вакцинації та допомогти співгромадянам якомога швидше повернутися до більш-менш нормального життя.