Паризьку зовнішню рекламу підсвітили ще дужче — заради безпеки жінок

12

Ініціатива реалізована некомерційною організацією HandsAway й агенцією TBWA \ Paris.

Жителі Франції можуть радіти скасуванню комендантської години й пом’якшення карантину, однак свобода пересування означає повернення колишніх проблем. А саме — безпеки громадських просторів вночі.

Організація HandsAway, що бореться з сексизмом і насильством, вирішила привернути увагу до цієї проблеми. Разом з агенцією TBWA\Paris активісти підсвітили вулиці Парижа за допомогою зовнішньої реклами.

В рамках проєкту Fearless Night («Ніч без страху») яскравість рекламоносіїв була збільшена на 20%. Таким чином HandsAway освітлює понад 300 локацій в паризьких передмістях в найнебезпечніший час, з 9 вечора до 7 ранку.

«Рекламні щити ще ніколи не приносили стільки користі», — відзначають в агенції.

Проєкт закликає до дискусії щодо права кожної людини на безпеку, незалежно від часу доби й місцеперебування.

За даними французької влади, 26% жінок і представників гендерних меншин відмовляються виходити вночі на вулицю без супроводу. Проблема актуальна й для сусідньої Великої Британії, де після вбивства Сари Еверард активно обговорюють питання безпеки в громадських місцях.