Heinz випустив рекламу без логотипу і назви бренду
Компанія об’єдналася з креативною агенцією Rethink для створення серії рекламних сюжетів, що демонструють продукти, які найкраще поєднуються з кетчупом, такі як картопля фрі, гамбургери та хот-доги.
У кампанії відсутній звичайний брендинг Heinz, але оскільки кетчуп займає перше місце серед класичних соусів, користувачі повинні відразу зрозуміти, що це реклама Heinz. Їжа також зображена у формі диспенсера Keystone.
«Раніше цього року ми запустили кампанію „Малюємо кетчуп“, в якій анонімно просили людей просто малювати кетчуп. Ми знову і знову бачили, що люди малювали впізнавану пляшку Heinz. Ця інтуїтивна асоціація з логотипом Heinz і визначила наш підхід до цієї кампанії», — зазначили в компанії.