Dentsu-Malaysia-and-Hivestack

Dentsu і Hivestack спільно розвиватимуть Малайзійський ринок програматик DOOH

24

Dentsu Malaysia обрала рекламно-технологічну компанію Hivestack новим партнером в області програматик DOOH-реклами на місцевому ринку.

Партнерство дозволить клієнтам агенцій, що входять в структуру dentsu — Carat, dentsuX, iProspect — алгоритмічно купувати інвентар цифрової OOH-реклами через DSP Hivestack за моделлю Private Marketplace (PMP).

Партнери запропонують рекламодавцям засновані на даних рішення в області планування, таргетингу та оцінювання ефективності DOOH-кампаній та надаватимуть доступ до інвентарю міжнародних і місцевих операторів.

Завдяки партнерству місцевий ринок DOOH зможе відійти від моделі, заснованої на покупці місця в рекламному блоці, й запропонувати підхід, заснований на показах (impressions), і можливість аудиторної закупівлі.

Також з’явиться можливість визначати такі метрики, як наближеність (proximity) і тривалість перебування (dwell time); вірогідно визначати зони «можливості побачити» (OTS) в різному середовищі; точно оцінювати вплив кампаній на підставі кількості показів (impressions), даних про дорожній рух, інформації про динамічне охоплення, просторово-часових даних та ін.