Ефірна довідка DOOH IAB Ukraine

Комітет DOOH при IAB Україна розробив шаблон ефірної довідки

34

Однією з ключових задач IAB у всьому світі є стандартизація ринку, яка стосується не лише напрацювання чи адаптації глобальних стандартів цифрової реклами, а й звітності. Саме тому профільний комітет IAB підготував шаблон ефірної довідки DOOH-кампаній, спираючись за глобальний досвід та локальні ринкові реалії.

З 1 липня 2021 року основним і обов’язковим елементом звітності DOOH-кампаній за стандартами IAB стане ефірна довідка (proof of play, PoP). Ухвалення PoP як індустріального стандарту — важливий і необхідний крок для розвитку української галузі out of home реклами. Підтвердження факту проведення кампаній за допомогою РоР збільшить прозорість взаємодії учасників ринку, що в результаті підвищить довіру до медіа й одночасно знизить психологічні бар’єри входу для нових рекламодавців.Наталія Резник Де Пірро, стратегічна директорка та керівниця digital-проєктів PRIME Group, керівниця DOOH-комітету IAB Україна
Спираючись на світові стандарти нашого партнера, найбільшого у світі оператора зовнішньої реклами, ми завжди підтримуємо впровадження нових якісних ініціатив у сфері, адже завдяки цьому ринок України розвивається та стає більш цивілізованим. Впровадження єдиного сучасного та інформативного формату ефірної довідки цифрової зовнішньої реклами якісно покращить взаємодію між сторонами та допоможе в формуванні прозорого ринку DOOH.Юрій Герасьов, стратег BigMedia
Ефірна довідка — важливий доказ факту розміщення, який буде корисним для ринку цифрової зовнішньої реклами саме зараз, у період його найбурхливішого розвитку, а особливо, коли впроваджуватимуться програматик-закупки. Цим пояснюється необхідність в стандартизації даного документа.Олексій Доценко, директор зі стратегічного розвитку Posterscope Ukraine