ІКЗР уточнив медіапоказники цифрових носіїв
При розрахунку показників цифрової зовнішньої реклами враховують багато факторів: швидкість транспортних потоків, дистанцію видимості та час контакту із сюжетом, тривалість рекламного ролика й блока та ін. Завдяки спільній роботі технічного комітету Індустріального комітету зовнішньої реклами (ІКЗР) і дослідника DOORS Consulting чинну модель дослідження цифрової зовнішньої реклами переведено із середньодобових на погодинні дані аудиторії та швидкості. Для цього проведено додаткові заміри: нічної аудиторії цифрової зовнішньої реклами й погодинної швидкості всіх транспортних потоків у найбільших містах України.
У методології розрахунку медіапоказників цифрової зовнішньої реклами середньодобові швидкості були залучені з 2019 р., коли ІКЗР і DOORS Consulting інтегрували цифрові панелі у систему моніторингу й скорингу зовнішньої реклами. У 2019 р. частка цифрового інвентарю становила 0,22% усіх рекламних площин. Протягом 2020 р. кількість цифрових панелей збільшилася на понад 1000%, склавши 4,5% поверхонь. Наразі цифрові панелі входять до п’ятірки найбільш популярних рекламних форматів зовнішньої реклами з долею понад 5% площин. У першому кварталі 2021 р. цифрова зовнішня реклама залучила 13% бюджетів, ставши третім форматом за обсягом залучених рекламних грошей після щитів і призм. Цифрова зовнішня реклама є сегментом out of home медіа, що розвивається найбільш активно, у тому числі й що стосується модернізації досліджень.
Таким чином, за однакової кількості рекламних виходів на годину, але у різні періоди доби, медіапоказники сюжетів на цифрових панелях відрізняються і дають більш актуальну інформацію про аудиторію реклами.