ІКЗР уточнив медіапоказники цифрових носіїв

70

При розрахунку показників цифрової зовнішньої реклами враховують багато факторів: швидкість транспортних потоків, дистанцію видимості та час контакту із сюжетом, тривалість рекламного ролика й блока та ін. Завдяки спільній роботі технічного комітету Індустріального комітету зовнішньої реклами (ІКЗР) і дослідника DOORS Consulting чинну модель дослідження цифрової зовнішньої реклами переведено із середньодобових на погодинні дані аудиторії та швидкості. Для цього проведено додаткові заміри: нічної аудиторії цифрової зовнішньої реклами й погодинної швидкості всіх транспортних потоків у найбільших містах України.

У методології розрахунку медіапоказників цифрової зовнішньої реклами середньодобові швидкості були залучені з 2019 р., коли ІКЗР і DOORS Consulting інтегрували цифрові панелі у систему моніторингу й скорингу зовнішньої реклами. У 2019 р. частка цифрового інвентарю становила 0,22% усіх рекламних площин. Протягом 2020 р. кількість цифрових панелей збільшилася на понад 1000%, склавши 4,5% поверхонь. Наразі цифрові панелі входять до п’ятірки найбільш популярних рекламних форматів зовнішньої реклами з долею понад 5% площин. У першому кварталі 2021 р. цифрова зовнішня реклама залучила 13% бюджетів, ставши третім форматом за обсягом залучених рекламних грошей після щитів і призм. Цифрова зовнішня реклама є сегментом out of home медіа, що розвивається найбільш активно, у тому числі й що стосується модернізації досліджень.

Команда технічного комітету у складі 11 експертів, провідних аналітиків і технічних спеціалістів компаній-учасниць ІКЗР постійно працює над вдосконаленням досліджень зовнішньої реклами. Цього разу була переглянута методологія розрахунку показників цифрових панелей. На запит техкому DOORS Consulting виконав порівняльний аналіз медіапоказників усіх цифрових панелей Києва до та після додавання у розрахунки середньогодинних швидкостей та нічної аудиторії. Аналіз враховував особливості розміщення на кожній цифровій панелі. Отримані медіапоказники DP OTS і DP GRP проявів на цифрових рекламних носіях після уточнень збільшилися в середньому на 40%, що підтверджує високу ефективність цифрової зовнішньої реклами.Юрий Герасьов, голова технічного комітету ІКЗР

Таким чином, за однакової кількості рекламних виходів на годину, але у різні періоди доби, медіапоказники сюжетів на цифрових панелях відрізняються і дають більш актуальну інформацію про аудиторію реклами.