Виторг JCDecaux у 2021 році склав 2,7 млрд євро
Оператор OOH-реклами JCDecaux опублікував фінансові результати за 2021 рік. За звітний період оборот компанії збільшився на 18,7% — в основному завдяки розвитку цифрового сегмента. Виторг від розміщення реклами на DOOH-інвентарі за рік зріс на 33,2% і тепер становить у загальній структурі продажів оператора 26,9%.
Видатні результати пояснюються переважно розгортанням мереж екранів та розробкою автоматизованих рішень для планування та купівлі на основі даних.
Категорія рекламодавців «Інтернет-компанії» зробила найбільший внесок у відновлення показників JCDecaux. За рік обсяг розміщення в категорії виріс на 69,4%, а її частка в загальній структурі продажів досягла 7,3%. Якщо говорити про найбільшу категорію, це «Мода/засоби особистої гігієни та предмети розкоші» (15%). За нею йде «Роздрібна торгівля» (14,6%).
JCDecaux опублікував підсумки року разом з повідомленням про заходи, які компанія вживає у зв’язку з вторгненням РФ в Україну. Правління обіцяло надати фінансову та іншу підтримку Україні та співробітникам спільного підприємства BigBoard.
Також компанія підтвердила, що після продажу 25-відсоткової частки у Russ Outdoor у 2020 році вона не веде бізнес у РФ. У четвертому кварталі 2021 року доходи JCDecaux від діяльності в Україні склали 0,1% від загального виторгу компанії.