JCDecaux виводить на американський ринок програму сприяння стартапам Nurture
JCDecaux Nurture — програма, що допомагає стартапам заявити про себе в реальному світі. Це спосіб послуговуючись out of home медіа збільшити обізнаність про нові бренди та створити умови для виникнення довіри до них.
Завдяки Nurture стартапи отримують консалтингові послуги (менторство), ринкову аналітику, маркетингову підтримку й спеціальні комерційні умови для розміщення.
Участь у програмі дозволяє брендам оптимізувати OOH-вкладення для досягнення максимального охоплення й впливу на якомога більше число потенційних споживачів.
Вперше програма Nurture запрацювала у Великій Британії у 2016 році. Потім її поширили в Францію, Німеччину, Нідерланди, Італію та Австралію.
Ми раді представити Nurture американському ринку. Це дозволить нам запропонувати компаніям з обмеженим капіталом торгової марки економічно-вигідний та дієвий канал масової комунікації. Наше завдання — створювати медіаплани, що дозволять такого роду рекламодавцям підвищувати обізнаність і збільшувати частку на висококонкурентному ринку.Фейт Гарболіно, комерційна директорка JCDecaux USA