JCDecaux представив інструмент для оцінки рекламних сюжетів
Оператор OOH-реклами JCDecaux вивів на австралійський ринок рішення для попередньої оцінки візуальної складової кампаній — OPTIX. Інструмент послуговується технологією машинного навчання для перевірки візуальної ефективності та прогнозування результативності креативу, що допомагає рекламодавцям зрозуміти, які елементи рекламного сюжету найкраще привертають увагу глядачів.
OPTIX — новаторське рішення, створене міжнародною командою фахівців з обробки даних JCDecaux. Воно покликане на ранньому етапі кампанії з’ясовувати, чи здатне творче втілення ідеї привернути необхідний обсяг уваги аудиторії. Завдячуючи OPTIX JCDecaux зможе надавати рекламодавцям теплові карти їх рекламних сюжетів, на яких видно, які деталі (наприклад, заклик до дії або елементи фірмового стилю) потребують доопрацювання задля підвищення читабельності та запам’ятовуваності.