JCDecaux представив інструмент для оцінки рекламних сюжетів

46

Оператор OOH-реклами JCDecaux вивів на австралійський ринок рішення для попередньої оцінки візуальної складової кампаній — OPTIX. Інструмент послуговується технологією машинного навчання для перевірки візуальної ефективності та прогнозування результативності креативу, що допомагає рекламодавцям зрозуміти, які елементи рекламного сюжету найкраще привертають увагу глядачів.

OPTIX — новаторське рішення, створене міжнародною командою фахівців з обробки даних JCDecaux. Воно покликане на ранньому етапі кампанії з’ясовувати, чи здатне творче втілення ідеї привернути необхідний обсяг уваги аудиторії. Завдячуючи OPTIX JCDecaux зможе надавати рекламодавцям теплові карти їх рекламних сюжетів, на яких видно, які деталі (наприклад, заклик до дії або елементи фірмового стилю) потребують доопрацювання задля підвищення читабельності та запам’ятовуваності.

У нас великий досвід виведення на ринок аналітичних інструментів, завдяки яким наші партнери можуть бути впевнені в out of home кампаніях, що проводяться в мережі JCDecaux. Однак медіа — лише одна частина рівняння. Креатив має не менше значення, і тепер це та область, де ми теж можемо запропонувати допомогу.Ессі Уейк, директорка з маркетингу JCDecaux Australia