Виробник холістік-кормів Jinx розповів про співпрацю з Target в OOH-кампанії, що таргетована на собак
Jinx вийшов на ринок незадовго до пандемії, на самому початку 2020 року. Компанія працює виключно за моделлю D2C. Її продажі стрімко зростають: цього року на 40% на місяць.
Тепер стартап із зірковими акціонерами (Вілл Сміт, Насір бін Олу Дара Джонс, Ліллі Сінгх, Ешлі Ніколетт Франджіпані, до прикладу) заходить в мережу магазинів роздрібної торгівлі Target, де відкриває 400 точок. У зв’язку з цим Jinx почав найбільшу за весь час свого існування маркетингову комунікацію. Попри те, що ядро аудиторії складають власники тварин, увага їх чотирилапих друзів важлива тією ж мірою.
По суті, ця рекламна кампанія з мінібілбордами, розташованими на рівні очей тварин і ароматизованими спеціально для їх чутливих носів, знаменує собою перехід від моделі D2C (Direct-to-Consumer) до D2D (Direct-to-Dog). За словами Террі Рокович, співзасновниці та генеральної директорки Jinx, «гавборди» ароматизовані речовиною, що спонукає собак нюхати та «взаємодіяти».
Рокович зазначила, що слідування моді на мініатюрні білборди цілком виправдане за умови додавання до кампанії орієнтованої на собак «фішки».
«Нам здалося, що є невикористана можливість спершу „потоваришувати“ з собакою і таким чином диференціюватися з прицілом на те, що господарі оцінять нашу щирість», — говорить Рокович. За її словами, такий підхід відбиває спільність світогляду бренду й клієнтів, що ставлять на чільне місце турботу про домашніх тварин.
Крихітні білборди розставлені в місцях, де зазвичай вигулюють собак в Лос-Анджелесі й Нью-Йорку.
Кампанія про співпрацю з Target проходить не тільки в просторі out of home, але і в інтернеті (соцмережі та мережеві знаменитості).