LiveDOOH and Signkick

Розробники платформ LiveDOOH і Signkick об’єднуються

0

Технологічні компанії Signkick і LiveDOOH об’єднують продукти, команди та досвід, щоб зміцнити ринкову владу і розширити вплив на міжнародному ринку out of home реклами.

Обидві компанії мають схоже бачення того, як буде розвиватися галузь — стане більш відкритим, автоматизованим, інтелектуальним і взаємопов’язаним середовищем — і поодинці створили технологічні рішення і налагодили ділові відносини, яких потребує ринок, про що свідчить довгий список обслуговуваних операторів. Їх послуги та досвід в медіа ідеально доповнюють один одного, а разом вони готові запропонувати найкращу платформу для операторів OOH-реклами.

Які переваги створить таке об’єднання? Ефективність, контрольованість, інформаційна прозорість, а головне — збільшення доходу операторів.

Завдяки об’єднанню Signkick і LiveDOOH ми зможемо комплексно обслуговувати клієнтів з урахуванням всіх їхніх потреб. Ми пропонуємо всі способи бронювання і будь-яку їх комбінацію: звичні нон-стоп кампанії, покупка певної аудиторії, автоматизована й алгоритмічна закупівля. Всі способи сприяють отриманню максимального доходу й орієнтовані на простоту публікації контенту без необхідності створювати незліченні плейлисти. Коротко кажучи, те, що зараз складно й трудомістко, ми робимо швидким і зручним, не залежно від масштабу.Кені Бернардін, генеральний директор LiveDOOH Signkick

З точки зору операторів, LiveDOOH і Signkick завжди були технологічними партнерами, а не посередниками. Після об’єднання компаній така їх роль збережеться. Важелі комерційного контролю знаходяться в руках операторів. Саме вони встановлюють правила того, що і кому може бути продано. У список партнерських платформ з боку попиту вже входять: ECOS і ECOS NOW (Posterscope), Plato й Atlas (Talon Outdoor), IDOOH (GroupM), Aureus (Kinetic), the Neuron, Dax, TPS Engage і Lemma.

Послугами LiveDOOH і Signkick вже користуються такі оператори OOH-реклами як Clear Channel, Global Outdoor, JCDecaux, Alight Media, Ocean Outdoor, City Outdoor, ACMS, Smart Outdoor, Limited Space, Admedia й Open Media.

Об’єднані компанії надають потужний модульний інструментарій, що дозволяє операторам повністю управляти своїми DOOH-мережами:

  • Доступ до автоматизованих платформ з боку попиту (Open Direct)
  • Алгоритмічна торгівля інвентарем через SSP (OpenRTB)
  • Функціонування під брендом замовника (для організації прямих продажів)
  • Оснащений штучним інтелектом механізм управління прибутковістю й оптимізації кампаній
  • Система управління контентом для роботи з кампаніями будь-якого рівня складності
  • Централізований механізм показу реклами для різних плеєрів
Об’єднання двох кращих на ринку технологічних рішень і команд істотно змінить нашу ціннісну пропозицію. Разом у нас вдвічі більше кадрів, навичок і знань для втілення задуманого в життя.Тобіас ван Амстел, комерційний і фінансовий директор LiveDOOH Signkick