Генеральний директор WPP позитивно налаштований щодо майбутнього OOH-реклами
Марк Рід, генеральний директор рекламно-комунікаційного холдингу WPP, поділився баченням того, в якому напрямку розвиватиметься сфера маркетингової комунікації найближчими роками.
Про це стало відомо з бесіди пана Ріда з Томом Годдардом, президентом Всесвітньої організації OOH-реклами (WOO), що відбулася 18 травня в рамках Європейського форуму WOO.
На думку Ріда, відновлення британської та американської галузі OOH-реклами відбуватиметься стрімко. WPP прогнозує, що обсяг британського ринку збільшиться на 31% у 2021 році й на 41% у 2022-му. Передбачення щодо ринку США: +22% в цьому році й +20% в наступному.
Пан Рід відзначив важливість DOOH-сегмента. У той час, як обсяг галузі OOH-реклами в цілому скоротився на 30%, цифровий її сегмент виріс на 15%.
«Головне питання полягає в тому, яке місце займає OOH-реклама у світі, де домінує електронна комерція», — зазначив він. «OOH-реклама створює бренди, підвищує обізнаність про них, збільшує їх престиж. Цифровізація цього медіа збільшує швидкість реалізації кампаній і ступінь їх релевантності. Кампанії можна прив’язувати до часу доби й складу аудиторії, а зміст повідомлення — змінювати. Подальша цифровізація повинна позитивно позначитися на частці OOH-медіа в структурі світового рекламного ринку — сприяти подоланню позначки в 7%. Якби ми хотіли рекламувати послуги WPP, ймовірно, розмістили б рекламу в найбільших аеропортах. У сучасному світі я, безумовно, волів би керувати компанією, що працює у сфері OOH-реклами, ніж журналом або газетою».
Також Марк Рід попередив про небезпеку ситуації, коли клієнти більше вкладають в промо-комунікацію, ніж в іміджеву. Скептично керівник WPP був налаштований і щодо практики, коли агентські команди працюють в офісах клієнтів. «Деякі наші агенції, зокрема, The&Partnership та Hogarth Worldwide, надають таку послугу. Це дозволяє швидше розробляти пропозиції, бути гнучкішими, виробляти контент дешевше. Але коли всі працюють віддалено, я не розумію, чому клієнти зациклюються на „інхаусингу“, коли „домівки“ то й немає. Ми працюємо віддалено, а наш дохід і значення показників задоволеності клієнтів все одно зростають. Думаю, що клієнтам і так непросто вести справи, не кажучи вже про те, щоб управляти творчими командами».
Пан Рід бачить основною діяльністю WPP виробництво ідей і перетворення їх на рекламний креатив. Холдинг допомагає клієнтам спілкуватися зі споживачами: будувати відносини й стимулювати продажі — все це за допомогою соцмедіа, маркетингу впливу та інших каналів.
«Ми забезпечили Delta Airlines мобільним додатком, а Sainsbury’s та NET‑A‑PORTER — майданчиками для торгівлі в інтернеті. У нас багато технологічних проєктів. Якби ми займалися однією лише медійною рекламою, у нас не було б таких перспектив розвитку. Ми повинні розширювати спектр послуг».
За словами Марка Ріда, WPP зобов’язався усунути вуглецеві викиди в ланцюжку постачання. «Ми вдамося до сили своїх 60-мільярдних білінгів, щоб у наступні 9 років сприяти змінам у галузі».