McDonald’s побудував кампанію про безпеку дорожнього руху на дотепному каламбурі
Завдяки McDonald’s можна розраховувати на можливість швидко перекусити чи не на кожному розі — це відомо всім. Але чи знаєте ви, що картопля-фрі цього бренду — непоганий спосіб нагадати водіям не спускати очей з дороги!? Ми також не знали, поки рекламна агенція Nord DDB Oslo не представила кампанію McDonald’s Norway та місцевої організації з питань безпеки дорожнього руху.
Стилізувавши картоплю-фрі під дорожню розмітку й використовуючи гру слів — “keep the eyes on the prize” і “keep the eyes on the fries” — McDonald’s переконує водіїв стежити за дорогою. Ось правило: коли за кермом, зосередьтеся на тому, що попереду, та не думайте ні про що інше. А коли зголоднієте, зупиніться й купіть справжній фрі.
Оскільки майже 40% замовлень відбувається через drive-thru, McDonald’s Norway вважає обов’язком сприяти безпеці дорожнього руху. Розуміючи, що спокуса перекусити за кермом велика, бренд все ж застерігає від цього.
Кампанія “Eyes on the fries” проходить у зовнішній рекламі, автомобільних журналах та інтернеті.