mcd-eyes-on-fries

McDonald’s побудував кампанію про безпеку дорожнього руху на дотепному каламбурі

3

Завдяки McDonald’s можна розраховувати на можливість швидко перекусити чи не на кожному розі — це відомо всім. Але чи знаєте ви, що картопля-фрі цього бренду — непоганий спосіб нагадати водіям не спускати очей з дороги!? Ми також не знали, поки рекламна агенція Nord DDB Oslo не представила кампанію McDonald’s Norway та місцевої організації з питань безпеки дорожнього руху.

Стилізувавши картоплю-фрі під дорожню розмітку й використовуючи гру слів — “keep the eyes on the prize” і “keep the eyes on the fries” — McDonald’s переконує водіїв стежити за дорогою. Ось правило: коли за кермом, зосередьтеся на тому, що попереду, та не думайте ні про що інше. А коли зголоднієте, зупиніться й купіть справжній фрі.

Оскільки майже 40% замовлень відбувається через drive-thru, McDonald’s Norway вважає обов’язком сприяти безпеці дорожнього руху. Розуміючи, що спокуса перекусити за кермом велика, бренд все ж застерігає від цього.

Ми — одна з провідних мереж ресторанів швидкого обслуговування, і серйозно ставимося до своїх обов’язків. Нагадувати про необхідність зупинятися на перерву та стежити за дорожньою розміткою — не те, про що ми зазвичай говоримо в рекламі, проте це важливо й актуально в період відпусток, коли багато норвежців подорожують.Марі Хасбі, старша менеджерка з маркетингу McDonald’s Norway

Кампанія “Eyes on the fries” проходить у зовнішній рекламі, автомобільних журналах та інтернеті.