Microsoft BSL DOOH_1

Microsoft демонструє турботу про інклюзивність за допомогою зовнішньої реклами

14

Microsoft запустила першу в історії Великої Британії DOOH-кампанію з використанням британської мови жестів, щоб привернути увагу до теми інклюзивності й, зокрема, інструментів доступності. У компанії вважають, що інклюзивні технології допомагають ширшому колу талановитих людей входити у світ праці, а роботодавцям — тримати свої двері відкритими для всіх.

Кампанія проходить на восьми найбільших залізничних станціях в країні. Це 10-секундні ролики з сурдоперекладом повідомлення: «Чим більш інклюзивним ви є, тим більш інноваційним ви можете бути. Разом ми можемо створити кращий та доступніший світ для всіх».

Кампанія знаменує п’ятирічне зобов’язання Microsoft щодо забезпечення інклюзивності та доступності, демонструючи роль технологій у справі поліпшення доступу малозабезпечених верств населення до цифрового контенту.