IAB-New-Zealand

У Новій Зеландії затвердили формулу мультиплікатора показів

1

Учасники комітету pDOOH новозеландського відділення Бюро інтерактивної реклами затвердили формулу розрахунку мультиплікатора показів (Impression Multiplier), якою слід користуватися при алгоритмічному продажу інвентарю цифрової OOH-реклами.

В онлайн-рекламі загальноприйнято уявлення про те, що один показ (Impression) являє собою можливість перегляду реклами одним користувачем. На відміну від онлайн-реклами, DOOH вважається каналом комунікації «один-до-багатьох», іншими словами, в більшості випадків демонстрація рекламного сюжету на DOOH-носії забезпечує багато показів.

Мультиплікатор показів зазвичай застосовується для розрахунку кількості контактів, що одержуються від демонстрації одного рекламного сюжету й залежать від часу доби, дня тижня й задіяного екрана. Для обчислення цієї кількості необхідна відповідна методика розрахунку.

Прийнята формула включає ряд змінних: годинна аудиторія, що контактувала з екраном; тривалість рекламного сюжету; тривалість перебування аудиторії в зоні видимості кожного екрану; кількість відтворень рекламного сюжету на вимірюваному екрані протягом години. Погодинні обсяги аудиторії й тривалість перебування аудиторії в зоні видимості екрану обчислюються відповідно до методик кожного оператора.