Американська галузь виробила підхід до оцінювання впливу DOOH-реклами

29

Американська асоціація OOH-реклами опублікувала докладну інструкцію зі збору ідентифікаторів мобільної реклами для визначення аудиторії, що контактувала з цифровою out of home рекламою. Документ під назвою «Рекомендації та передовий досвід стандартизації вимірювання впливу DOOH-реклами» встановлює загальногалузевий стандарт вимірювання, що передбачає можливість для внесення уточнень в майбутньому. Документ розробили основні гравці американського ринку OOH-реклами. Разом їм вдалося сформулювати керівні принципи, дотримання яких дозволить обґрунтувати перед маркетологами доцільність збільшення вкладень в out of home медіа, а також допоможе їм найкращим чином впровадити систему оцінювання.

Основна увага в інструкції приділена питанням ретаргетингу й атрибуції. Рекомендації наводяться для рекламоносіїв у зовнішньому середовищі та всередині приміщень.

У документі наводиться перелік потрібних вхідних змінних, що згруповано в кілька блоків: рекламна локація, мобільний пристрій, параметри кампанії та ін.

Основний внесок у створення документа зробили: Vistar Media, Adsquare, Clear Channel Outdoor, JCDecaux, Lamar Advertising, Lightbox, Veraset, Verizon Media, Volta. Участь також брали: Foursquare, Adelphic, AdQuick, Geopath, GSTV, MFour, The Trade Desk, Ubimo/Quotient.