OAAA та IAB Tech Lab щільніше інтегрують DOOH в екосистему алгоритмічної торгівлі
Комітет з автоматизації та програматик Американської асоціації OOH-реклами (OAAA) та комітет з автоматизації IAB Tech Lab створили робочу групу, завдання якої — повніше відображення DOOH в специфікації OpenRTB.
OpenRTB — стандартний протокол для купівлі та продажу рекламного інвентарю в екосистемі алгоритмічної торгівлі.
Раніше в цьому році OAAA провела підготовчу роботу серед учасників асоціації з метою вироблення єдиної позиції щодо процедури OpenRTB Bid Response (відповідь покупця до RTB SSP, що є ставкою для торгів). Тепер, коли ця робота завершена, нова робоча група займеться подальшим просуванням специфікацій і розробкою розширень для Bid Request (запит від RTB SSP, що відсилається покупцям для виставлення на торг своїх рекламних пропозицій).
Керуватимуть групою Леслі Лі, віцепрезидентка з маркетингу Vistar Media, та Ян Даллімор, віцепрезидент з цифрового розвитку й директор з програматик Lamar Advertising. Галузеві об’єднання мають намір опублікувати остаточну версію специфікацій до кінця 2021 року.