У метавсесвітах з’явиться зовнішня реклама
Угода Ocean Outdoor і Admix відкриє дорогу цифровим білбордам всередині ігрового простору
Британський оператор OOH-реклами Ocean Outdoor впровадить цифрові білборди у відеоігри та метавсесвіти. Це стало можливим після укладення угоди з лондонським стартапом Admix, що розміщує рекламу в іграх, а також віртуальній та доповненій реальності.
Клієнти Ocean Outdoor зможуть одночасно транслювати рекламні повідомлення на екранах як у фізичному, так і у віртуальному світі. Зараз інтерес компанії зосереджений на ігрових платформах Roblox (220 млн активних користувачів на місяць), і Sandbox (продала Republic Realm ділянку віртуальної нерухомості за 4,3 млн доларів).
Оператор OOH-реклами планує розпочати кампанію з розміщення трьох рекламних роликів на NFT-білбордах всередині метавсесвіту Somnium Space. Користувачі платформи можуть купувати в ній цифрову землю і створювати там ігри та події. Ocean Outdoor і Admix спроєктували всередині гри цифрові копії відомих локацій в Манчестері і Бірмінгемі, куди і помістили щити. Вони синхронізуються з екранами в реальному світі за допомогою технології Admix In-Play.
Викупити віртуальні білборди можна на сайті NFT-аукціону OpenSea до 19 грудня. Ocean Outdoor і Admix виставили три моделі. Стартова ціна кожної склала 793, 2267 і 3779 доларів відповідно.