Ветерани галузі створили консалтингову компанію OOH Capital

7

Сім впливових експертів індустрії out of home реклами організували міжнародну консалтингову компанію OOH Capital. Мета нового учасника ринку — сприяти цифровій трансформації та прискорювати галузевий розвиток. Очолює компанію колишній голова Ocean Outdoor і нинішній президент Всесвітньої організації OOH-реклами Том Годдард. Позицію керуючої партнерки займає Ані Рікард, в минулому президентка Posterscope. Партнерами OOH Capital стали: Девід Гордон, ексдиректор з аналітики Posterscope; Карлос Віладеваль, ексгенеральний директор Posterscope Iberia; Філіп Бодійон, експрезидент Clear Channel France; Річард Сандерленд, засновник Heavenly; Стівен Фрейтас, ексдиректор із маркетингу Американської асоціації OOH-реклами.

OOH Capital допоможе зорієнтуватися у швидко мінливих умовах ринку out of home реклами. Своїми клієнтами організація бачить учасників ринку, міські адміністрації, власників нерухомості та постачальників технологій. Компанія буде працювати по всьому світу. У перелік послуг входить консалтинг в області злиттів і поглинань, розробка й впровадження стратегій OOH-цифровізації для органів влади та місцевого самоврядування, а також створення проєктів для власників нерухомості, які бажають розширити сферу діяльності. Крім того, OOH Capital надаватиме консультації власникам брендів і технологічним компаніям щодо способів збільшення доходу від out of home медіа, сегмента, на який припадає близько семи відсотків 600-мільярдного світового ринку реклами.