Люди стали більш сприйнятливі до зовнішньої реклами. Всьому виною — втома від екранів
«Цифрова втома» може зіграти на руку зовнішній рекламі. Під час пандемії людям настільки набридло сидіти біля екранів, що вони з радістю відвертаються на щось інше. Такий висновок можна зробити з дослідження Consumer Insights & Intent, проведеного Асоціацією OOH-реклами США і Harris Poll.
У вересні 2020 р. 14% респондентів сказали, що вони стали набагато частіше помічати зовнішню рекламу — білборди, відеоекрани, постери, вивіски та інші формати. У січні 2021 р. цей показник досяг 19%. Одночасно частка тих, що стали помічати OOH-рекламу «дещо частіше», скоротилася з 31 до 23%. Частка тих, хто відповів «ні» залишилася незмінною (46%), а частка тих, хто утруднився з відповіддю зросла з 9 до 13%.
Частка сприйнятливих особливо висока серед жителів мегаполісів (міст з населенням понад 1 млн осіб) і покоління Z. Такою, що запам’ятовується найбільше, люди називали рекламу ресторанів (40%), ТВ-передач і фільмів (37%), політичних кандидатів і загальнодоступних заходів (по 32%).
Половина опитаних повідомили, що помічали соціальну рекламу про громадську безпеку. Особливо це характерно для жителів міст-мільйонників (64%). Приблизно дві третини (71%) вважають таку рекламу корисною та інформативною.
У січні 75% респондентів погодилися з твердженням, що вони перестали звертати увагу на інтернет-рекламу, оскільки проводять занадто багато часу біля екранів телевізорів, гаджетів або комп’ютерів (+7 п. п. в порівнянні з вереснем). За словами 72%, вони намагаються виходити з дому так часто, як це можливо (+7 п. п.); приблизно стільки ж намагаються придумати безпечні варіанти проведення часу на свіжому повітрі (+6 п. п.). 43% намагаються проводити менше часу біля екранів.
У дослідженні брали участь 1000 онлайн-користувачів з США.