Соціальні медіа підсилюють ефект від OOH-реклами, — дослідження
Відповідно до результатів нового споживацького дослідження, OOH-реклама в поєднанні з соціальними медіа видається дієвим інструментом для побудови охоплення серед представників молодих поколінь. 67% представників поколінь Y і Z пригадують OOH-рекламу, побачену в соціальних медіа, при цьому 91% зумерів і 82% міленіалів готові поширювати контент з OOH-рекламою. Такі основні висновки опитування “OOH Media Opportunities: Consumer Insights and Intent — Early 2022” (PDF), проведеного The Harris Poll на замовлення Американської асоціації OOH-реклами.
Однак молоді люди не тільки викладають побачену OOH-рекламу. 85% зумерів і 78% міленіалів взаємодіяли з нею. Така взаємодія приймає різні форми. Це може бути завантаження програми (46% зумерів), а може — покупка в інтернеті (27% міленіалів).
Водночас американські споживачі, особливо ті, хто молодший, дуже стурбовані питанням захисту і використання персональних даних. 72% зумерів і 77% міленіалів стурбовані тим, що їх дані використовуються для таргетингу в інтернеті.
Разом з тим, майже половина опитаних повідомили, що OOH-реклама, яка враховує контекст, зацікавлює їх більше, ніж звичайна.
У зв’язку з цим (інтерес до релевантної реклами та стурбованість використанням персональних даних в інтернеті) алгоритмічна купівля OOH-реклами видається високоефективною можливістю для маркетингової комунікації з урахуванням контексту.
Молодих людей приваблює новий рекламний досвід, в тому числі у віртуальній і доповненій реальності. Так, 82% представників поколінь Z і Y висловили готовність до перегляду реклами в доповненій або віртуальній реальності.
Інтернет-опитування проведено в період з 20 по 25 жовтня 2021 року серед 1000 американців у віці від 18 років.