Posterscope-Advertima

Posterscope і Advertima продаватимуть аудиторію європейських супермаркетів

11

Агенція OOH-реклами Posterscope і швейцарський стартап у сфері поведінкової аналітики на основі комп’ютерного зору Advertima об’єднали зусилля, щоб запропонувати брендам рішення для демонстрації відвідувачам супермаркетів таргетованої реклами на внутрішньомагазинних екранах, а також оцінки ефективності таких кампаній.

Про систему Advertima Smart Signage
«У smart digital signage системах застосовується технологія тривимірного зору на основі штучного інтелекту. Високопродуктивні камери в дисплеях розпізнають вік і стать людини, а також її поведінку в магазині. Отримані дані використовуються для показу персоналізованого рекламного контенту. За допомогою точних і детальних даних, що надходять в режимі реального часу завдяки технології тривимірного комп’ютерного зору Advertima, рекламодавці зможуть пропонувати цільовий контент споживачам, які знаходяться перед екранами. Крім того, система дозволяє отримувати докладні аналітичні дані про аудиторію та звіти про ефективність рекламної кампанії». Джерело: «Кіосксофт»

З точки зору брендів, партнерство є можливістю звернутися до численної аудиторії в точках продажів. Для власників магазинів — це можливість збільшити надходження від рекламної діяльності.

Купівля рекламного інвентарю та демонстрація відповідного контенту аудиторії супермаркетів-клієнтів Advertima відбувається майже в режимі реального часу через платформу Posterscope Ecos Now.