Posterscope запускає інструмент для прогнозування мобільності британців
Міжнародна агенція OOH-реклами Posterscope представило на британському ринку аналітичний інструмент PSMind. В його основі лежить штучний інтелект, що в режимі реального часу прогнозує переміщення аудиторії з метою підвищення ефективності медіапланування.
PSMind «живиться» даними Оксфордського університету, Google, Міністерства транспорту Великобританії та оператора мобільного зв’язку Three. На вхід також подаються прогнози погоди та урядові повідомлення про карантинні заходи. Все це використовується для передбачення рівня мобільності населення, транспортних потоків і концентрації аудиторії в тому чи іншому середовищі (магазини, транспорт, житлові райони, парки і т. п.). Заявлений рівень точності прогнозів — до 90%. Публікуватися прогноз мобільності населення буде щотижня.
Відповідно до урядового плану ослаблення карантину станом на 1 березня 2021 року PSMind прогнозує наступні значення показника мобільності:
- 8 березня — 69%
- 29 березня — 73%
- 12 квітня — 83%
- 17 травня — 95%
- 21 червня — 111%
Виведенню на ринок PSMind передував запуск в травні минулого року щотижневого «Індексу мобільності», набору індикаторів, що дають рекламодавцям загальне уявлення про характер переміщень аудиторії, а співробітникам агенції — детальну інформацію про мобільність населення. Складається «Індекс мобільності» за даними оператора мобільного зв’язку Three, які Posterscope щотижня аналізує в розрізі всіх адміністративно-територіальних одиниць Великобританії.