PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021
Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс out of home в рамках КМФР 2021.
Премія заснована PRIME Group у 2017 році. Її завдання — заохочувати рекламну спільноту частіше заглядати по той бік усталених «жанрових» умовностей і не боятися звертати увагу на бренд сміливим креативом.
Ефективна OOH-кампанія — це завжди про креатив тією ж мірою, що й про медіаметричні показники. Найточніший таргетинг й ефективна медіакупівля не компенсують вади посереднього креативу. Не втомимося повторювати: насмілюйтесь, адже нудьга в зовнішній рекламі як не працювала, так і не працюватиме.Катерина Храмова, керівна партнерка PRIME Group
У минулі роки нагородою «За сміливість» відзначено:
- BBDO Ukraine за кампанію Lexus «Зізнайся, ти хочеш Lexus» (2017)
- LOGA BIGA за кампанію ЖК «Нова Борова» «Живіть за межами буденщини» (2018)
- Kinograf за кампанію пабу Beer Point «Кожен келих наливаємо по-бельгійськи» (2019)
- Postmen за кампанію проєкту «Мистецтво хоче знайомитись» (2020)