PRIME Group_кампанія Терра-Пак

PRIME Group підтримав українських підприємців рекламою на 8 млн грн

1

За майже чотири місяці діяльності в рамках програми підтримки українського бізнесу оператор зовнішньої реклами PRIME Group провів кампанії для більш ніж 150 підприємств та надав у використання рекламний інвентар на суму близько 8 млн грн. За умовами програми підприємці не сплачували вартість контакту з аудиторією, а лише компенсували витрати на друк та розміщення постерів.

Кампанії проведено для різноманітних категорій рекламодавців: служби таксі, медичні клініки, притулки для тварин, пекарні, торговельні центри, крамниці, інтернет-магазини, перукарні, благодійні фонди тощо.

Географічно більшість кампаній було сконцентровано у Києві та Львові. Окрім цих міст, рекламні кампанії пройшли в Вінниці, Гостомелі, Кропивницькому, Луцьку, Одесі, Мукачеві, Обухові, Полтаві, Сумах, Ужгороді та інших містах України.

Деякі рекламні кампанії ще тривають чи будуть проведені пізніше за бажанням клієнтів. Але наразі збір заявок на участь в програмі завершено. З частиною учасників PRIME Group продовжує співпрацю вже на комерційних умовах.

Сьогодні ми попередньо підсумовуємо вже не першу й далеко не останню програму підтримки українських підприємців. Але це не означає, що ми припиняємо допомагати бізнесу, навпаки — зосереджуємося на пріоритетних напрямках. За чотири місяці нам вдалося продемонструвати сильні сторони зовнішньої реклами — насамперед велике охоплення за малої вартості рекламного контакту, видовищність, переконливість, здатність породжувати онлайн-активність — багатьом компаніям, що раніше не мали досвіду маркетингової комунікації через цей канал. Якщо говорити про сьогодення та найближче майбутнє, ми зосереджуємось на медійній допомозі найбільшим благодійним організаціям, зокрема фондам Сергія Притули та «Повернись Живим». Зараз це вкрай важливо.Катерина Храмова, керівна партнерка PRIME Group