Австралійський оператор DOOH-реклами QMS пропонує медіапланування з використанням транзакційних даних Visa
DYNAMiQ, DMP австралійського оператора DOOH-реклами QMS, буде доповнена транзакційними даними Visa, що надаються через платформу обробки та аналізу мобільних даних Hemisphere Digital.
Партнерство QMS та Hemisphere Digital має ексклюзивний характер. Таким чином, QMS стане першим оператором цифрової Out Of Home реклами на континенті, що запропонує клієнтам медіапланування на основі подібної інформації.
Агреговані дані Visa дозволять рекламодавцям, які користуються послугами QMS, мати уявлення про витрати й поведінку австралійських споживачів.
QMS позиціює DYNAMiQ як доповнення (а не заміну) до загальноприйнятої системи галузевих досліджень MOVE 1.5, що діє на австралійському ринку.