Rapport-Beyond

Rapport просуває на американському ринку постери, які очищають повітря

21

Агенція OOH-реклами Rapport, що входить до складу рекламно-комунікаційного холдингу IPG Mediabrands, представило нову опцію для клієнтів в США — виготовленні постерів і полотен, які нейтралізують викиди вуглекислого газу й очищають повітря. Пропозиція Rapport Beyond — частина довгострокової програми сталого розвитку агенції. З точки зору рекламодавців, опція є можливістю звернутися до аудиторії й одночасно скоротити негативні екологічні наслідки рекламної активності.

Ми раді можливості поширити нову екологічну технологію в зовнішній рекламі. Вона відчутно поліпшить навколишнє середовище та дозволить нам підтримати клієнтів у досягненні ними цілей в області сталого розвитку. Один рекламний щит за програмою Rapport Beyond компенсує викиди дванадцяти автомобілів з річним пробігом 16 тисяч кілометрів, що можна порівняти з посадкою 88 дерев. Тільки уявіть собі екологічний ефект, коли це стане новим стандартом!Деріл Лі, генеральний директор IPG Mediabrands

Агенція почала випробовувати технологію навесні 2017 року. Відтоді Rapport з підрядниками вдосконалювали її для застосування в різних умовах. На друковані матеріали наноситься покриття з діоксиду титану, яке видаляє з повітря токсичні оксиди азоту. Під впливом сонячного світла відбувається хімічна реакція, в результаті якої забруднювальні речовини в повітрі розкладаються і перетворюються на безпечні продукти нітрування. Технологія впливає і на переносні повітрям речовини органічного походження, знищуючи летючі органічні сполуки, віруси, бактерії, цвіль, алергени та ін.

Rapport-Beyond

У м’якому запуску технології взяли участь 18 рекламодавців в категоріях товарів повсякденного попиту, харчових продуктів і напоїв, спорту, розваг. Розміщення цих кампаній еквівалентно посадці восьми соток дерев.

Rapport-Beyond

Крім того, що застосування покриття в зовнішній рекламі дає позитивний ефект в місцях з високою інтенсивністю дорожнього руху, технологія може бути застосована й на інших друкованих матеріалах і поверхнях, наприклад, фасадах будівель, вивісках і т. п.