Royal Navy billboard_4

«Найсекретніша робота у світі ховається прямо перед очима»

18

Оригінальний спосіб використання вуличних рекламних поверхонь і залучення аудиторії продемонструвала креативна агенція повного циклу Engine під час рекрутингової кампанії для Королівського військово‑морського флоту Великобританії.

Майданчиком для її реалізації стали рекламні площини оператора Ocean Outdoor: Westfield Eat Street, Meridian Steps і Northern Ticket Hall в Лондоні, а також The Loop в Бірмінгемі та Манчестері. Носії устатковані фірмовою технологією розпізнавання аудиторії Look Out, що здатна в режимі реального часу визначати стать, вік, наявність волосся на обличчі, настрій, залученість й інші характеристики та особливості поведінки людей, які проходять повз, при цьому не розпізнаючи їхні обличчя і не збираючи персональну інформацію.

Це дозволяє показувати цільовій аудиторії обумовлену контекстом рекламу, додавати інтерактивні елементи, проєктувати так звані дзеркала або вікна доповненої реальності та накопичувати аналітику. Одним з вдалих прикладів застосування технології стала рекрутингова рекламна кампанія Королівського військово-морського флоту Великобританії.

Ця кампанія послуговується усіма можливостями DOOH-екранів, використовуючи безпосередній зв’язок платформи з аудиторією, щоб створити інтригу довкола оточеної таємницями професії.Мелані Блад, старша менеджерка проєктів Ocean Outdoor

В рамках кампанії на екранах демонструються схематичне зображення підводного човна, утвореного з QR-кодів, і напис «Найсекретніша робота у світі ховається прямо перед очима». Коли глядачі довше 5 секунд дивляться на зображення, починається анімація і човен поступово зникає серед хвиль. Якщо навести на екран камеру смартфона зі сканером QR-кодів, то можна розпізнати приховане повідомлення, отримавши посилання на сайт служби найму Королівського військово‑морського флоту Великобританії.

Цікавість є ключовою рисою під час прийняття на роботу персоналу підводного човна. Раніше ми розглядали пікселізацію зображень як спосіб приховати повідомлення, але це нам здалося надто знайомим. QR-коди — відмінний інструмент взаємодії з аудиторією. Він натякає на те, що щось приховано та пропонує з цим познайомитися.Хьюго Айзекс, арт-директор Engine