Solomon Partners

За ті ж гроші OOH-реклама пропонує більшу цінність, ніж інші канали

13

Американська асоціація OOH-реклами та консалтингова компанія Solomon Partners опублікували результати порівняльного аналізу CPM в рекламних каналах. У звіті наводяться оціночні дані щодо вартості тисячі показів у різних медіа станом на січень 2022 року. Оцінка ґрунтується на звітній документації для Комісії з цінних паперів і бірж США, новинах, дослідженнях та іншій інформації з джерел в галузевих колах.

Як випливає зі звіту, з точки зору охоплення, Out Of Home медіа пропонує значно більшу цінність у порівнянні з телебаченням, радіо, друкованими ЗМІ та деякими онлайн-каналами. Це відноситься до друкованої та цифрової OOH-реклами, будь то білборди, зупинки громадського транспорту або носії в приміщеннях.

Крім порівняльного аналізу CPM, проведене Solomon Partners дослідження п’яти основних рекламних каналів показало, що OOH забезпечує найбільшу запам’ятовуваність реклами. Консалтингова компанія вказує, що блокування реклами та махінації в ланцюгах постачання онлайн-реклами сприяють зміцненню позиції Out Of Home і дозволяють медіа претендувати на бюджети інтернет-реклами. На думку експертів Solomon Partners, прогрес в області звітності та зрушення в сфері атрибуції — серйозні стимули для брендів збільшувати вкладення в Out Of Home.

За даними консалтингової компанії, відомі бренди виділяють на OOH-рекламу близько 13% медіабюджету, що сильно відрізняється від частки OOH в структурі загальносвітових витрат на це медіа — 6%.