Spotify підбив підсумки року компанією Wrapped: все нормально
На початку грудня аудіострімінговий сервіс Spotify представив чергову ітерацію рекламної кампанії Wrapped. Як завжди, маркетингова комунікація ґрунтується на аналізі користувацьких уподобань і виступає своєрідним термометром популярної культури. Лейтмотивом кампанії стала теза про те, що 2021-й був цілком собі нормальним роком. Ну, як нормальним — якщо порівнювати з 2020-м.
Рекламні матеріали створені власними силами Spotify. Сюжети пропонують дотепний погляд на наші слухацькі звички. У кожному креативі так чи інакше згадується «нормальність». Іронічно, адже рік і близько не був нормальним. Як і раніше, основна ставка зроблена на out of home медіа.
Кампанія розміщується на класичних і цифрових OOH-носіях, в Connected TV, на відеоінвентарі, в соціальних мережах, у вигляді банерної інтернет-реклами в 33 містах по всьому світу.