Spotify Wrapped 2021_BTS

Spotify підбив підсумки року компанією Wrapped: все нормально

11

На початку грудня аудіострімінговий сервіс Spotify представив чергову ітерацію рекламної кампанії Wrapped. Як завжди, маркетингова комунікація ґрунтується на аналізі користувацьких уподобань і виступає своєрідним термометром популярної культури. Лейтмотивом кампанії стала теза про те, що 2021-й був цілком собі нормальним роком. Ну, як нормальним — якщо порівнювати з 2020-м.

Рекламні матеріали створені власними силами Spotify. Сюжети пропонують дотепний погляд на наші слухацькі звички. У кожному креативі так чи інакше згадується «нормальність». Іронічно, адже рік і близько не був нормальним. Як і раніше, основна ставка зроблена на out of home медіа.

Ми провели чимало часу в мріях про повернення до «норми», але взявшись підсумовувати рік, усвідомили, що такої штуки як «нормальність» просто не існує, і це варто відзначити. У Spotify «норма» — те, що і як ви слухаєте. Ми ніколи не були шаблонними, і саме це робить кампанію Wrapped такою привабливою — вона повністю про вас.Алекс Бодман, креативний директор Spotify

Кампанія розміщується на класичних і цифрових OOH-носіях, в Connected TV, на відеоінвентарі, в соціальних мережах, у вигляді банерної інтернет-реклами в 33 містах по всьому світу.