t-mobile-acquires-octopus-interactive

T-Mobile придбав оператора реклами в райдшеринг-сервісах

1

Оператор мобільного зв’язку T-Mobile оголосив про покупку Octopus Interactive, найбільшого в США оператора інтерактивних екранів в автомобілях Uber та Lyft. Угода є наступним кроком у розвитку Marketing Solutions, напрямку бізнесу T-Mobile в області рекламних технологій.

Octopus Interactive допомагає брендам будувати охоплення за допомогою відеореклами, що демонструється на екранах всередині транспортних засобів. Мережа носіїв в райдшеринг-сервісах дозволяє рекламодавцям проводити комплексні геотаргетовані кампанії, що охоплюють широке коло споживачів, позитивно налаштованих до такої комунікації. Крім доступу до райдшеринг-аудиторії угода дозволить T-Mobile Marketing Solutions співпрацювати з великими брендами, такими як нинішні клієнти Octopus Interactive — Audible, Fox Entertainment, Philo та ін. Крім того, екрани, що їх використовують водії Uber та Lyft, будуть підключені до мережі T-Mobile.

У США в другому кварталі 2021 року витрати на out of home рекламу зросли майже на сорок відсотків, при цьому витрати на DOOH за той же час — майже на вісімдесят. Лише за останній квартал минулого року мережа водіїв Octopus Interactive збільшилася на 35%. Завдяки послугам компанії бренди мають доступ до аудиторії, розмір якої оцінюється в п’ять мільйонів унікальних пасажирів на місяць. Але платформа корисна не тільки для маркетологів: завдяки іграм, призам, відео та іншим інформаційно-розважальним форматам, спеціально підібраним для аудиторій Uber та Lyft, вона покращує і досвід пасажирів.

Octopus Interactive має доступ до привабливої соціально-демографічної групи, яку часто важко охопити традиційними рекламними каналами. Ось деякі параметри цієї аудиторії:

  • Майже 80% пасажирів — люди віком від 18 до 49 років
  • Середній дохід домогосподарства становить понад 130 тис. доларів на рік
  • 45% живуть у містах
  • Близько 40% подорожують, понад 50% їдуть на громадські заходи або повертаються з них
  • 72% відмовилися від традиційних ТВ-послуг