Talon-Holiday-Shopping-Insights-21_3

Чим OOH-реклама корисна в передсвятковий час

56

Очікується, що сезон передноворічних покупок цьогоріч схарактеризується високим рівнем споживчої довіри (як це було до пандемії) і високорозвиненою електронною комерцією (що стала такою внаслідок пандемії), що виллється в нечувано багатоканальний шлях клієнта. За даними eMarketer, в ці свята американці витратять 1,09 трильйона доларів. Оскільки споживачі, згідно з даними Geopath, виходять з дому частіше, ніж до пандемії, бренди все більше користуються out of home рекламою для вирішення таких комунікаційних завдань, як підвищення обізнаності, сприяння прийняттю до розгляду, стимулювання до конверсії.

Дослідження агенції OOH-реклами Talon America та технологічної компанії LoopMe вказує на нові моделі поведінки американських споживачів в контексті передноворічних закупок і пояснює, як охопити, зацікавити й конвертувати ідеальних клієнтів.

«Цьогоріч бізнес оптимістично налаштований щодо свят: маркетологи компаній звертаються до OOH-медіа для розміщення повідомлень в потрібних місцях у відповідний час, аби привернути увагу покупців, вплинути на рішення, що приймаються ними й, в підсумку, збільшити обсяг продажів, — говорить Зак Фрідман, старший віцепрезидент по роботі з клієнтами Talon America. — Цей канал можна використовувати по-різному. Зокрема, для інформування в режимі реального часу про розпродажі та промозаходи. Або для побудови охоплення поруч з торговими точками з метою збільшити їх відвідуваність».

Комунікація з ранніми пташками й тими, хто відкладає до останнього моменту

Більше третини споживачів в США вже почали закупки до свят (38%), інші відкладають купівлю подарунків до Чорної п’ятниці й Кіберпонеділка (62%).

OOH-рекламу легко пригадати

Можливість потрапити в поле зору сильно зацікавлених споживачів вкрай важлива в умовах жорсткої конкуренції. OOH-реклама характеризується найвищим рівнем запам’ятовуваності серед всіх рекламних каналів:

  • 57% опитаних здатні під час святкових закупок згадати зовнішню рекламу

OOH-реклама спонукає діяти

Висока обізнаність разом з легкістю пригадування впливають на взяття того чи іншого бренду до розгляду й здійснення конверсії. OOH-реклама забезпечує високе охоплення, високий рівень обізнаності та легкість пригадування. Споживачі, що бачили передсвяткову OOH-кампанію, повідомляють, що цілком ймовірно відвідають бренд — онлайн або в магазині (53% опитаних).

Доречне повідомлення — відповідній аудиторії

Геолокаційна та поведінкова аналітика, якою тепер володіє галузь OOH-реклами, дозволяє брендам більш точно звертатися до цільової аудиторії та доносити потрібне повідомлення в потрібний час в потрібному місці. А найбільш потрібна інформація зараз — вигідні пропозиції, точки продажів поблизу, свіжі ідеї подарунків.

  • 37% помічають OOH-рекламу, що анонсує передсвяткові розпродажі або знижки
  • 27% звертають увагу на OOH-рекламу малого бізнесу або місцевих компаній
  • 24% звертають увагу на OOH-рекламу з ідеями подарунків

Дослідження проведено методом онлайн-опитування у вересні 2021 року. Висновки зроблені на підставі понад 5 тис. відповідей споживачів з США у віці від 21 року.