Talon Outdoor допомагає пасажирам лондонської підземки обрати тиху годину для поїздки
Агенція OOH-реклами Talon Outdoor запустила в роботу вебінструмент PlanIt, покликаний допомогти пасажирам лондонського метрополітену підібрати найбільш спокійний час і найменш навантажений маршрут для поїздки. Дані інструмент отримує від фірмової DMP Ada. Завдання сервісу — полегшити життя користувачам метрополітену в умовах поширення нового варіанту коронавірусу, Омікрона.
У PlanIt кожній станції присвоюється бал в залежності від поточного навантаження. Оцінка оновлюється кожні 30 хвилин. PlanIt — модифікація ще однієї недавньої розробки Talon Outdoor, що заснована на даних Ada, а саме інструменту для відстеження обумовлених карантином змін в траєкторіях переміщення аудиторій.
PlanIt об’єднує дані з трьох елементів поїздки — початкової станції, поїзда та кінцевої станції — і на їх підставі складає оцінку в діапазоні від одного до десяти балів, де 10 — найспокійніший час. Інструмент оцінює ситуацію на 90% станцій лондонського метрополітену; в майбутньому їх число збільшиться.
У 2022 році PlanIt запрацює в Манчестері, Бірмінгемі та Единбурзі.