Plan_It_Logo

Talon Outdoor допомагає пасажирам лондонської підземки обрати тиху годину для поїздки

17

Агенція OOH-реклами Talon Outdoor запустила в роботу вебінструмент PlanIt, покликаний допомогти пасажирам лондонського метрополітену підібрати найбільш спокійний час і найменш навантажений маршрут для поїздки. Дані інструмент отримує від фірмової DMP Ada. Завдання сервісу — полегшити життя користувачам метрополітену в умовах поширення нового варіанту коронавірусу, Омікрона.

У PlanIt кожній станції присвоюється бал в залежності від поточного навантаження. Оцінка оновлюється кожні 30 хвилин. PlanIt — модифікація ще однієї недавньої розробки Talon Outdoor, що заснована на даних Ada, а саме інструменту для відстеження обумовлених карантином змін в траєкторіях переміщення аудиторій.

Ми раді представити PlanIt, інструмент, що дає пасажирам лондонського метрополітену можливість більш впевнено планувати поїздки в спокійні періоди. Інструмент адресований пасажирам, які відчувають тривогу, пов’язану з користуванням громадським транспортом, а також всім тим, хто хоче вибрати час поза пікових навантажень.Джеймс Коплі, генеральний директор Talon Outdoor у Великобританії

PlanIt об’єднує дані з трьох елементів поїздки — початкової станції, поїзда та кінцевої станції — і на їх підставі складає оцінку в діапазоні від одного до десяти балів, де 10 — найспокійніший час. Інструмент оцінює ситуацію на 90% станцій лондонського метрополітену; в майбутньому їх число збільшиться.

У 2022 році PlanIt запрацює в Манчестері, Бірмінгемі та Единбурзі.