Споживачі вважають DOOH інноваційним, дієвим і нестандартним каналом комунікації, — опитування GroupM
1
Медійна агенція GroupM опублікувала результати опитування споживачів про ставлення до цифрової Out Of Home реклами. Дослідження проведено Kantar на замовлення Xaxis та Kinetic в інтересах pDOOH-платформи Sightline. Одне із завдань дослідження — визначити, як споживачі сприймають DOOH в порівнянні з іншими офлайн- й онлайн-медіа. З’ясувалося, що DOOH постає в уяві потужним активізатором безпосередніх дій споживачів; половина респондентів, які контактували з DOOH, повідомили, що реклама підштовхнула їх зразу ж таки зробити покупку, а дві третини — що вона спонукала їх шукати додаткову інформацію в інтернеті.
Результати дослідження свідчать також про те, що DOOH-реклама стала звичною і навіть бажаною складовою споживчого досвіду: дві третини тих, хто бачить DOOH-рекламу, відзначають, що вона «стала частиною місця», а 63% — що вона робить поїздки цікавішими. Серед інших висновків: 77% тих, хто бачив DOOH-рекламу, оцінили її достатньо або навіть дуже інформативною, а 50% відзначили, що вона сприяє зв’язку з соціальними медіа.
У світі спостерігається готовність споживачів сприймати DOOH-рекламу, про що свідчить позитивна оцінка людьми якості та інноваційності цього медіа. Результати опитування зміцнюють нас в думці, що непереривальна природа цього каналу маркетингової комунікації дає рекламодавцям унікальну можливість привертати увагу аудиторії дієвими та релевантними повідомленнями, що демонструються в просторі, де такого роду інформація вітається споживачами. Крім того, що DOOH пропонує рекламодавцям величезний простір для творчих рішень, медіа також забезпечує і можливість високоточного планування, і гнучкість, властиву алгоритмічній діджитал-рекламі, і переваги контексту, що сприяють розмаїттю відповідних дій. Також результати дослідження підтверджують правильність нашої думки про те, що DOOH не замінює інші медіа, а збагачує інструментарій маркетологів унікальними можливостями.Акама Девіс, керівник практики DOOH в Xaxis
Дуже цікаво спостерігати за тим, як споживачі визнають творчий потенціал, яким володіє DOOH, і реагують на медіа. Ми давно вважаємо, що канал дозрів для рішень, що створюють захопливий досвід і здійснюють вплив від імені брендів. Штучний інтелект, віртуальна реальність, інтерактивність, здатність занурювати — все це створює унікальні офлайн- (і не тільки) можливості, особливо в рамках омніканального підходу. Елементи інтерактивності на кшталт QR-кодів дозволяють брендам направляти споживачів на вебсайти, стимулювати пошук або здійснювати покупки, що дуже важливо з точки зору просування в нижній частині маркетингової лійки, для поліпшення конверсії та в цілому для підвищення дієвості офлайн- й онлайн-комунікації брендів.Денніс Куперус, керівник відділу інновацій та роботи з партнерами Kinetic
Вибірка опитування склала 11 тис. осіб в 11 країнах: США, Мексиці, Аргентині, Нідерландах, Німеччині, Бельгії, Великій Британії, Італії, Індії, Сінгапурі й Австралії.